Welcome to myallmusicblog.wordpress.com Music Lyrics Ippo Hafiz Kekal Bahagia Lyrics, singer by Ippo Hafiz <p><h2><u>Lirik Lagu Ippo Hafiz Kekal Bahagia</u></h2><br />Ku tlah melupakan dirinya<br />Ku tlah Benar-benar Melepaskan<br />Kini Aku hanya ada Kamu<br />Mengertilah Cintaku<br /><br />Kuatkanlah Untuk bersamaku<br />Teguhkan Hatimu Menemani aku<br />Menjalani Waktu-waktu Hidupmu<br />Aku kan selalu Ada Denganmu<br /><br />Memang benar aku Mencintaimu<br />Memang benar rasa Menyayangimu<br />Setulusnya rasa hati Ini Hanyalah Padamu<br /><br />Ku harapkan engkau Yang Terakhir<br />Dalam hidup ini Setia bersamamu<br />Hingga hujung waktuku woooooo<br />Kekal bahagia Selamanya<br /><br />*Music<br /><br />Memang benar aku Mencintaimu<br />Memang benar rasa Menyayangimu<br />Setulusnya rasa hati Ini Hanyalah Padamu<br /><br />Ku harapkan engkau Yang Terakhir<br />Dalam hidup ini Setia bersamamu<br />Hingga hujung waktuku woooooo<br />Kekal bahagia Selamanya<br /><br />Kekal bahagia Selamanya</p>

